FAQ

Registrace, přihlášení a účet

  1. Je registrace zpoplatněna?
    1. Ne.
  2. Jak se zaregistruji?
    1. Kliknete na „Registrovat se“ a vyplníte své údaje (jméno, příjmení, email, uživatelské jméno a heslo)
  3. Co když zapomenu heslo?
    1. V přihlašovacím okénku kliknete na „Zapomenuté heslo“ a vyplníte ve formuláři své uživatelské jméno nebo email, na který obdržíte link pro obnovení hesla. V případě, že neobdržíte link, informujte nás na info@huntasticzech.cz
  4. Je registrace omezena věkem?
    1. Ne. Registrovat se může každý a rezervovat lovy také. Samotné provádění lovů podléhá legislativě v dané zemi lovu. Ve většině případě se jedná o hranici 18 let. Informujte se u samotných poskytovatelů lovů.
  5. Mohu rezervovat lov pro někoho jiného, než jsem já?
    1. Ano. Není nijak omezena taková možnost.
  6. Mohu bez registrace rezervovat lov?
    1. Ne. Lov lze rezervovat pouze jako registrovaný uživatel, který je zároveň přihlášený.
  7. Nemohu se přihlásit, co mám dělat?
    1. Zkuste zkontrolovat své přihlašovací údaje, zapnutý CapsLock. Můžete také vyzkoušet změnu hesla. V případě, že ani to nepomůže, kontaktujte nás na info@huntasticzech.cz
  8. Mohu mít více účtů?
    1. Ne. Je povoleno pouze na jednoho lovce mít jeden účet.
  9. Mohu si zpětně upravovat své údaje v Můj účet?
    1. Ano. Lze upravovat údaje. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na info@huntasticzech.cz

 

Rezervace lovu

  1. Musím být pro rezervaci lovu přihlášený?
    1. Ano. Bez registrace ani přihlášení nelze rezervovat lov.
  2. Jak mám provézt rezervaci?
    1. Pomocí filtrů a parametrů v základním náhledu si vyberete výčet lovů, ze kterých chcete vybírat. Jakmile si vyberete svůj vysněný lov, kliknete na „Detail“. Tím se Vám zobrazí podmínky lovu a jeho popis. Po pročtení podmínek dále klikněte na „Kalkulace ceny„. Navolíte si v kalkulaci ceny Vámi preferovanou variantu lovu a zároveň zjistíte zálohu a předpokládanou cenu lovu. Následně musíte kliknout na „Nezávazná rezervace“. Dostanete se do rekapitulace Vaší nezávazné rezervace, kde si zkontrolujte Vaše kontaktní údaje. Jakmile je vše v pořádku, kliknete na „Objednat“.
  3. Co mám očekávat po takto provedené rezervaci?
    1. Přijde na Vámi uvedený email potvrzující zpráva o přijetí nezávazné rezervace se shrnutím objednávky. Tento email zároveň obdrží poskytovatel, který Vás bude kontaktovat.
  4. Jak musím potvrdit nezávaznou rezervaci lovu?
    1. Musíte do 14 dnů od nezávazné rezervace poslat na uvedený účet Huntastic zálohu. Tím se Vaše rezervace stává závaznou a je zcela Vaše.
  5. Jak vysokou zálohu lovu musím zaplatit?
    1. Všeobecné obchodní podmínky platformy hovoří o 30 % částky vypočítané ze služeb, které se skládají z denní taxi za lovce, hosta a ubytování.
  6. Existují tyto podmínky u všech lovů a poskytovatelů stejné?
    1. Ne. Pokud má poskytovatel lovu nastaveny svoje podmínky placení záloh, budou tyto podmínky napsány vždy pod nabídkou.
  7. Komu doplácím zbylou část platby za lov?
    1. Zůstatek se doplácí dle podmínek platby v detailu lovu formou, jakou preferuje poskytovatel buď převodem nebo platbou v hotovosti na místě nebo platbou předem. Většinu platebních podmínek i formu platby se dozvíte přímo v nabídce.
  8. Jak zjistím přesnou cenu lovu?
    1. Kalkulačka lovu vypočítává cenu označenou jako „Předpokládaná cena“ z důvodu, že ne u všech lovů to lze dopředu znát cenu. Především se jedná o trofeje hodnocené a oceňované na základě CIC nebo hmotnosti, kde má poskytovatel daný ceník, dle kterého cenu vypočítává. Například pokud budete chtít lovit zvěř o velikosti 100 bodů CIC a ulovíte 90 CIC, tak zaplatíte částku za 90 CIC. A naopak při lovu zvěře 110 bodů CIC, zaplatíte za 110 CIC.
  9. K čemu slouží předpokládaná cena vypočítaná v kalkulačce?
    1. Tato cena slouží k výpočtu loveckého výletu. Nezahrnuje příplatky uvedené v nabídkách a to jako volitelné možnosti. Proto se přesná cena vypočítává až po samotném lovu.
  10. Když si rezervuji lov v mnou vybraném termínu, je poskytovatel povinen mi vyhovět?
    1. Poskytovatel není povinen vyhovět Vámi zvolenému termínu, nicméně musí navrhnout termíny v co nejbližším možném čase.
  11. K čemu tedy slouží kalendář?
    1. V kalendáři si vyberete Vámi preferovaný termín lovu a pokud je volné místo, tak Vám rád poskytovatel vyjde vstříc. Nicméně ne vždy je tato možnost z různých důvodů (přesun jiných lovů, prodloužení loveckých pobytů, nepřízeň počasí, aj.). Poskytovatel ale uvidí Vámi preferovaný termín a rád navrhne jiné možné termíny, které se přibližují tomu Vašemu a nebo Vám navrhne jiný termín, kdy budete mít lepší lovecký zážitek.
  12. Mohu s sebou vzít rodinu či nelovecké přátele?
    1. Ano. V kalkulačce zaklikněte „Host“ pokud to charakter lovu umožňuje. U loveckých nabídek jsou povětšinou uvedeny i mimolovecké aktivity.
  13. S kým uzavírám kupní smlouvu během rezervace lovu?
    1. Kupní smlouvu vždy uzavíráte s poskytovatelem lovu. Platforma slouží jako komunikační prostředí mezi poskytovatelem a lovcem.
  14. Existuje hot-line platformy?
    1. Ano. Rádi Vám pomůžeme s dotazy i s vyřízení požadavků. Nicméně snažte se využívat na maximum rezervačních formulářů, neboť na Vámi podané dotazy bude odpovídat přímo poskytovatel.

 

Před lovem

  1. Musím si vyřizovat sám doklady?
    1. Pokud je pod nabídkou piktogram symbolizující doklad, tak to zařídí poskytovatel. Vy mu pouze poskytnete patřičné osobní údaje, které si vyžádá. V případě, že poskytovatel nevyřizuje doklady, bude u nabídky odkaz na článek, který Vás navede, jaké doklady je třeba mít v dané zemi, abyste si doklady mohli sami vyřídit.
  2. Jaké dokumenty potřebuji?
    1. Od platformy Huntastic obdržíte dokumenty, které je dobré předložit poskytovateli. Dokumenty obdržíte po zaplacení zálohy na účet Huntastic. Poskytovatel o Vás ví, takže se musíte prokázat, že se jedná o Vás. Dále budete potřebovat lovecký lístek dané země, zbrojní průkaz nebo evropský zbrojní pas, pas, občanský průkaz, pojištění odpovědnosti při výkonu lovu. Některé země vyžadují i lovecké pozvání, které musíte mít u sebe, abyste při cestování se zbraní mohli prokázat účel cesty. Dále je dobré mít cestovní pojištění, letenky a další potřebné doklady.
  3. Mohu s sebou mít vlastní zbraň?
    1. Ano. Pokud máte vyřízena patřičná povolení, tak je to bez problému. Například při cestování v Schengenském prostoru Vám stačí zbrojní pas a pozvánka k lovu. V některých zemích je výhodnější si zbraň zapůjčit. Jedná se například, pokud cestujete letadlem. V takovém případě Vás opět upozorní piktogram zbraně pod nabídkou, že lze zapůjčit zbraň po vzájemné domluvě s poskytovatelem.
  4. Musím si zajišťovat ubytování?
    1. Pokud je pod nabídkou piktogram ubytování, tak poskytovatel zajišťuje ubytování, nebo má přímo vlastní ubytování. Zbylé info naleznete vždy u detailu nabídek. Je možné přes booking.com na odkazech si sám rezervovat ubytování v blízkých ubytovacích zařízeních.
  5. Co když mi dojdou náboje?
    1. Vždy je lepší si vzít s sebou více nábojů. Samozřejmě poskytovatel může náboje i prodávat, ale ne vždy je dobré se na to spoléhat.
  6. Musím si sám zajišťovat letenku?
    1. Ano. Ve většině případů poskytovatel zajišťuje transfer z letiště přímo do honitby po vzájemné domluvě. V detailu nabídek naleznete linky na nejbližší letiště přes srovnávač letenek.
  7. Co když zruším lov?
    1. Vracení záloh nebo plateb předem podléhá obchodním podmínkám jednotlivých poskytovatelů. Tyto podmínky jsou uvedeny vždy v detailu nabídek.
  8. Co když onemocním a nebudu moct odjet na lov?
    1. Je dobré mít uzavřené pojištění v případě Storna a nebo zkusit kontaktovat poskytovatele lovu a domluvit si jiný termín, pokud je k dispozici.

 

Během lovu

  1. Dorozumím se se svým průvodcem?
    1. U každé nabídky v základním náhledu jsou vedeny jazyky, kterým průvodce mluví.
  2. Jaký typ zbraně si mám vzít na mnou vybranou lovenou zvěř?
    1. Všechna zvířata uvedena na platformě jsou popsána v Encyklopedii zvěře, kde jsou vytyčeny nejdůležitější body. Samozřejmě existují na platformě články, které jsou věnovány danému druhu zvěře.
  3. Co mám dělat, když první lovecký den ulovím zvěř a chtěl bych lovit další?
    1. Toto je vždy o domluvě s místním poskytovatelem či průvodcem, na čem se domluvíte. Rozdíl ceny doplatíte.
  4. Co se stane, když ulovím jinou zvěř, než kterou jsem si zaplatil?
    1. I to se stát může z různých důvodů. Vždy je to o domluvě s poskytovatelem. Ovšem, pokud budete lovit přes výslovný zákaz poskytovatele, hrozí Vám sankce, které jsou uvedeny vždy u nabídek lovů, které mohou dosahovat až přípatek 100% původní ceny lovu a ještě odjedete bez trofeje. Proto Vám doporučujeme, abyste vždy dbali pokynů průvodce.
  5. Co když nebudou dodrženy podmínky lovu tak, jak byl představován na platformě? 
    1. Poskytovatelé mají uzavřenou Smlouvu o spolupráci mezi platformou a poskytovatelem, kde musí dodržet vše, co nabízejí na našem portálu. V případě, že tomu tak není, může být poskytovatel pokutován, či mu hrozí rozvázání spolupráce. V případě jakýchkoliv pochybností či problémů nás neprodleně kontaktujte na info@huntasticzech.cz
  6. Mohu si s sebou vzít svého loveckého psa?
    1. Pokud to dovolí charakter lovu a poskytovatel.
  7. Co když během lovu neulovím žádnou zvěř?
    1. Lov není nikdy 100%, proto je tak krásný. Revíry, které nabízejí poskytovatelé, jsou dobře zazvěřené. Může se ale přesto stát, že se během lovecké výpravy nepodaří ulovit zvěř. V tom případě neplatíte za zvěř, ale pouze za ubytování či za loveckého průvodce, který s Vámi tráví čas. Poskytovatelé chtějí také, abyste byli úspěšní, proto je dobré se domluvit na jiném termínu a splnit si tak svůj lovecký sen. Vše je o domluvě s poskytovatelem.
  8. Co když ulovím zvěř na začátku pobytu, mohu pokračovat v lovu dále a ulovit jinou zvěř?
    1. Ano, šťastní lovci mají takovou možnost, ale vždy po domluvě s poskytovatelem, zda-li to je u něj vůbec možné. V takovém případě doplatíte zbylou částku za další zvěř poskytovateli.
  9. Co když ulovím zvěř dříve, než skončí lovecký pobyt a budu chtít odjet dříve. Vrátí mi peníze za zbylé lovecké dny?
    1. Záleží, jak je koncipována nabídka poskytovatele a zda to umožňuje charakter lovecké nabídky. Bližší informace jsou vždy uvedeny u lovů, případně se ptejte přímo poskytovatele. Někteří takovou možnost umožňují.
  10. Mohu si ihned odvézt trofej domů?
    1. Vše závisí na destinaci, kde budete lovit a na charakteru trofeje. Některé lovy umožňují si odvézt trofej ihned po loveckém pobytu. Někdy je povinnost každou trofej dát na výstavu/ chovatelskou přehlídku a až poté je lovci odeslána.
  11. Kdo platí za odeslání trofeje?
    1. Veškeré náklady spojené s dodáním trofeje do země lovce, včetně pojištění a dalších náležitostí, hradí lovec a to buď v rámci ceny lovu, nebo po úspěšném lovu v závislosti na velikosti a charakteru trofeje.
  12. Co když mi přijde poničená trofej?
    1. V takových případech ihned vše zdokumentujte a obraťte se na info@huntasticzech.cz
  13. Kdo nese odpovědnost za poničenou trofej?
    1. Za celkový průběh lovu, či následné posílání trofejí nese vždy odpovědnost poskytovatel lovu. V případě poškození trofeje přepravní společností je dobré mít trofej pojištěnou. Za přepravu nese odpovědnost dopravní společnost.

 

Po lovu

  1. Byl jsem s lovem nespokojený, kde si mohu stěžovat?
    1. Své stížnosti pište na info@huntasticzech.cz, kde budeme stížnost řešit přímo s poskytovatelem.
  2. Byl jsem s lovem naprosto spokojený, kde mohu sdělit své zážitky a dojmy? 
    1. Pokud cítíte po loveckém pobytu radost a spokojenost, tak byl přesně naplněn účel lovecké platformy Huntastic. Každý spokojený lovec, který si rezervuje lov přes platformu, nás nesmírně potěší. Proto nás kontaktujte na info@huntasticzech.cz a můžete sepsat celý lovecký příběh s dodáním fotografií a Váš příspěvek bude zveřejněn na platformě v sekci Články v rubrice Lovecké reportáže. Dále může být Váš lovecký výlet prezentován v časopisech o myslivosti či lovu.
  3. Musím svůj lov zdokumentovat fotograficky či videi?
    1. Není podmínkou mít zdokumentovaný lov, nicméně si myslíme, že každý lov je nezapomenutelným zážitkem a zachycení okamžiku ulovení vysněné zvěře stojí za fotodokumentaci, či video z průběhu takového lovu. A budeme rádi i za takové materiály, které budou kvalitní a budeme je moci zveřejnit dále do světa v rámci platformy.
  4. Musím dokládat platformě ulovenou zvěř?
    1. Lovec nemusí dokládat žádnou ulovenou zvěř. Tuto povinnost má poskytovatel lovu, který musí předložit doklad o zaplacení, či protokol o lovu, kde je sepsáno, co jste ulovil a případné další služby. Především je tam musí být Vaše jméno a podpis společně s poskytovatelem.
  5. Máte Affiliate program, v čem spočívá?
    1. Pokud se zaregistrujete na platformě, rezervujete si svůj lov a budete se službami platformy spokojeni natolik, že platformu doporučíte svému kamarádovi, budete za to následně odměněni podílem ze zisku platformy za jeho rezervovaný a provedený lov. Čím více svých kamarádů na platformě budete mít, tím více Vám bude platforma vydělávat procentuálně za uskutečněný lov. Více informací se dovíte na Affiliate program. (Momentálně se připravuje technické řešení. Děkujeme za pochopení.)

Přihlásit se